niedziela, 12 maja 2013

Rozdział 1



10.00 - Sobota



Nazywam się Patricia Watson. Tak wiem Watson. Moja ciocia to Emma Watson. Niestety nie utrzymujemy ze sobą kontaktów. Pewnie nawet nie wie o moim istnieniu... Ale wracając do mnie. Mam 16 lat i mieszkam w Polsce.  Moim marzeniem jest wyjechać do Londynu...



...



Obecnie siedzę w pokoju i rozmawiam z bratem & najlepszą przyjaciółką przez skype. 
Z bratem utrzymujemy bardzo dobry kontakt, ale niestety / stety mieszka w Gloucester. Alex ma 19 lat i jest wspaniałym bratem ^^. Tam też mieszka Victoria - moja najlepsza przyjaciółka ma ona lat 18. Od razu mówię, że nie są razem. Mieszkają w domkach obok siebie. Jednak gdy przyjadę do Gloucester najpierw zamieszkam z Alexem, a później wszystko wyjdzie w praniu. 
Właśnie rozmawiam z nimi na temat mojej przeprowadzki do nich. Jestem tym bardzo podekscytowana, ponieważ zawsze chciałam mieszkać w Londynie. No cóż Alex i Victoria mieszkają w Gloucester, ale wybrzydzać nie można.  Rodzice mówili : " Jeżeli Karen będzie mogła zaglądać do was chociaż 2 razy w tygodniu to możesz jechać ".
 Karen to najlepsza przyjaciółka mamy, która mieszka obok Alexa i  ma dwójkę dzieci - dziewczynę & chłopaka. Imiona jakoś mi się zapomniały, ach ta skleroza. Z dziewczyną zaprzyjaźniła się Victoria. Podobno jest w moim wieku tym lepiej dla mnie :D Z chłopakiem zaprzyjaźnił się Alex, a więc powinnam go polubić. Mój braciszek zawsze był wybredny co do przyjaciół, a więc jak miał mieć jakiegoś to musiał / a być do niego bardzo podobny / a ( oczywiście nie chodzi o wygląd xD ). Z moich obliczeń wynika, że w Gloucester będę miała już pięciu Best Friends. Wcale nie pomyliłam się w obliczeniach :) W Gloucester będzie : Alex, Victoria, bezimienny chłopak, bezimienna dziewczyna & moja druga najlepsza przyjaciółka Caroline. Caroline tak jak ja od zawsze marzyła o wyjeździe do Londynu. Znamy się od piaskownicy, a więc jest to moja bratnia dusza. 
Może zadajecie sobie pytanie skąd moja mama zna Karen skoro ona jest z Anglii, a moja mama z Polski. Otóż moja mama urodziła się w Glocester. Mieszkała tam do 19 roku życia. Musiała wyjechać z Anglii, ponieważ jej rodzice, a moi dziadkowie pokłócili się z rodzicami Karen. Nie rozumiem tylko tego, że z powodu takiej błahostki opuścili rodzinne miasto. Sądzę, że pod tym kryje się jakaś większa tajemnica, którą przy okazji pobytu w Gloucester rozwiązać będę musiała! Wracając do tematu...
 Mojej mamie było bardzo ciężko rozstać się ze swoim przyjaciółmi, ale dzięki wyjazdowi do Polski moja mama poznała mojego tatę. Dzięki Bogu wyjechała, bo nie byłoby mnie i Alexa. Nie poznałabym Caroline Victorii i wielu innych BFF :D Jednak moja mama nadal przeżywa opuszczenie Gloucester. Powiedziałam jej, że jeżeli pozwoli mi wyjechać będzie mogła mnie odwiedzać. Moja mama jednak śmiała się z tego i mówiła : " Ale ja i tak będę was odwiedzać ". Sądzę, że to dobry pomysł, bo zawsze pomoże w sprzątaniu :D Rodzice już dawno podjęli decyzję o moim wyjeździe, ale  powiedzieli mi, że muszę wytrzymać jeszcze tydzień  i dopiero wtedy powiedzą mi czy się zgadzają. Oczywiście robią to specjalnie, żebym była grzeczna. Ależ ja zawsze jestem " grzeczna " :D Mogę się założyć, że Alex także o wszystkim wie, ale nie chcę mi powiedzieć. Ja mu pokarzę jak przyjadę do niego.Lepiej niech się już boi...



  ..............................................................................................................................................................



Przepraszam, że takie krótkie, ale coś musi zostać na kolejne rozdziały :D Zasady są takie : Jeżeli jest ROZDZIAŁ 1 - to pod ROZDZIAŁEM 1 musi znaleźć się przynajmniej 1 komentarz, aby był kolejny rozdział. Jednak jak będzie ROZDZIAŁ 2 - to pod ROZDZIAŁEM 2 muszą znaleźć się 2 komentarze. Jak numerek wzrasta przy ROZDZIALE to liczba komentarzy również. Mam nadzieję, że załapaliście, i że 1 Rozdział się wam spodobał :) Obiecuje, że następny rozdział będzie dłuższy. <3

1 komentarz:

  1. Hyhy, boski, koniu ! :D
    Bezimienny chłopak i bezimienna dziewczyna xd
    jest komentarz, więc dawaj neeeext *-*

    OdpowiedzUsuń